*گاهیاوقات تلاش تنها چیزی است که درزندگی نیاز داریم.*اگر خدا اجازه می داد که بدون هیچ مشکلی زندگیکنیم،فلج می شدیم،بهاندازه ی کافی قوی نبودیم وهرگز نمی توانستیمپرواز کنیم!******************************************************من قدرت خواستم وخدا مشکلاتی در سر راهمقرارداد تا قوی شوم.*من دانائی خواستم وخدا به من مسائلی دادتا حلکنم!*من سعادت وترقی خواستم وخدا به من قدرت تفکروقوت ماهیچه داد تا کار کنم!* من جرات خواستم وخدا موانعی سر راهم قرار دادتا بر آنها غلبه کنم!* من عشق خواستم وخدا افرادی ب آلاچیق ...ما را در سایت آلاچیق دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 22 تاريخ: شنبه 22 آذر 1404 ساعت: 8:41